lördag 29 oktober 2011

Jag kommer aldrig aldrig tillbaks

Är det bara nåt jag fått för mig eller är det inte god stil att va lite social och glad när nån man känner säger hej? Skuttade fram till en ur TC-09 (som jag även gått i högstadiet med) igår för att säga hej o kolla läget lite. Så jävla tråkig! Kunde inte ens fejka att han va glad att se mig i femton sekunder haha. Så jävla lame. Va e grejen med att ha en deprimerande personlighet och attityd liksom.

Sprang in i en kille från min nya klass när jag skulle med tåget igår och han va liksom astrevlig och ba "kul att se dig här va ska du göra?" osv, liksom lite go och trevlig. Social osv. Han har jag känt i... 2 månader? Och inte pratat speciellt mkt med direkt? ÄNDÅ är den trevligare än han från min förra klass som jag känt betydlligt längre och har ungefär lika stark relation till? Haha Åtvid asså. Glad att jag flyttade!
Jag menar, jag gick och handlade i åtvid  också. Va klädd som vanligt (ni vet lite halvsunkigt) men hade heels och lösfransar (som på bilden, hade håret typ lika också). Kände mig lika speciellt klädd som lady gaga. Hade glömt att jag var i volvoraggartown där klädkoden är ju sunkigare desto bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar