lördag 29 oktober 2011

igår

igår va förresten en konstig dag. Jag var lika överenergisk som arapapapapapapia-fågeln på ind-vallektionerna och sjukt pepp men typ allt det hann frsvinna på vägen hem? taggade till ändå sen när jag väl kom dit men då blev folk osams och grejer? Sen råkade vi träffa lite uniformbärare som står över lagen och tog med sig en av mina vänner? PARTYKILLER OR WHAT. Är inte så jäkla pepp på nåt nu men får hoppas att jag ändrar mig till imorrn kväll, tror klassen skulle träffas då och harenajs. Mina lösögonfransar vägrar lossna helt så jag tror jag låter dem jobba en kväll till. Mamma sa att jag ser ut som en hora med dem. Kul! Men dom sitter där dom sitter. Förutom på en del ställen där dom släpper men........ det är en annan historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar