onsdag 19 oktober 2011

trött på att va trött

skönt att aldrig någonsin kunna få va frisk mer än en vecka i taget? BLIR TOKIG. Har så mycket jag vill göra, jag vill verkligen gå i skolan, ha 100% närvaro men asså... nä. Det har jag ju inte. Nu är jag inne på dag 2 av supermegahalsont och hvudvärk. Har haft ont i öronen i en vecka och en öroninflammation på detta vore väl så typiskt om det hände mig. Mitt immunförsvar är verkligen uruselt. Men hittar farbror doktor någonsin nåt fel? Nix pix, han kan bara säga "ja, jag ser ju att du är sjuk, men jag vet inte vad det beror på."

Jag är så trött och uppgiven. Tänker trotsa den här djävulskapen och gå på mattelektion sen... om jag orkar. Är nerbäddad i en gammal vinterjacka och täcke och filt, håller ändå på att frysa ihjäl. Och dom som bor här klagar på att det är så varmt? Fattante. SÅ SJUKT JÄKLA SKÖNT det ska bli att ta körkort, så man åtminstone kan ta sig till skolan utan att anstränga ihjäl sig och/eller frysa sönder på kuppen. Jag ska bara bli tillräckligt frisk först för att plugga på teorin. Som om det nånsin skulle hända. Va. Jävulskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar