torsdag 13 oktober 2011

everyday im shuffelin

hade en väldigt chill dag, svenskan var lärarlös och då var det party i sal 261! Fick trots det väldigt mycket gjort, jag som brukar få sån ångest av att ha så mycket regler kring hur arbetet ska se ut och när det ska va klart lyckades skriva 2 hela a4, hur bra är inte det liksom?

Nu har jag tagit det lugnt några timmar, ätit gott, slagits mot min huvudvärk och nu ska jag iväg till stallet, tar nog biltema på vägen dit! Ska lämna tillbaka en hink och ta med mig cykellysen därifrån! Bra att ha sådär, nu när det blir mörkt vid klockan 6?! Sjukt, och det blir bara värre och värre...

Nu är det iaf dags för ett rejält pass hoppning för min del, klockan 18 är det mitt första US-möte här och det kan ju gå... hursomhelst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar