fredag 21 oktober 2011

Fredag och provveckan är slut

Har kommit hem efter att ha skrivit dagens engelskaprov! Blev klar ganska snabbt så nu har jag 3 timmars håla tills nästa lektion. Vad gör man på den? Cyklar hem, äter lakrits, tittar på när lilla sjuka kusin skrapar triss och VINNER och låter bli att skriva tyskauppgiften. Idag ska vi prata i grupper om nånting. Jag tror jag ska prata om "min bostadsort" och typ min skola. Känner inte att jag kan tillräckligt med tyska för det här, jag har skrivit en mening och jag ser verkligen inte syftet med att skapa texter innan man kan så pass mycket grammatik för att få texterna korrekta. Jag är en sån person som hellre inte gör alls, än gör nånting jag vet är fel. Och jag vet att det är mer än ett fel per mening när jag skriver om min skola och nuvarande bostadsort på tyska.


Drömde en rätt jobbig dröm inatt också, det lilla jag fick sova (min kusin är som sagt sjuk och väckte hela huset när han mådde dåligt inatt. Jag har vaknat typ en gång i timmen hela natten och är sådär lagom pigg och glad nu). Drömde att vuxna människor kritiserade mig som person, mitt utseende och mina kunskaper. Var skitarg när jag vaknade. Är det fler än jag som drömmer knas-drömmar, som man vet är dröm men ändå tror på? Minns att jag drömde att en dåvarande pojkvän var otrogen och jag var asförbannad på honom i en vecka. Haha. Stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar