onsdag 19 oktober 2011

lets talk about some body issues

Köpte ett par jeans för nån månad sen. Som skurna. Idag upptäcker jag att de är tighta över rumpan, asstora i midjan (så de hasar ner och sitter fult) och iom att de åker ner blir de för stora i benen också. Det är ju ett jäkla sätt av dem att börja sitta dåligt bara sådär. Om det nu är så att jag tappat några cm här och där på kroppen, borde man inte tappa dem över rumpan då? Det är ju typ min fettigaste kroppsdel? men nä, den har växt? Förstår mig inte på min kropp. Verkligen inte.

Här hade jag kunnat lägga upp en bild på min underkropp i jeans men med tanke på ståhejet i skolan sist nån la upp en sån bild (obs detta är ett eventuellt intern"skämt") så gör jag inte det............ alla kan ju ändå se mina jeans med kass passform i skolan liksom. Jappsåere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar