måndag 17 oktober 2011

Det är lättast att skriva från hjärtat

Nu håller jag på att hamna i samma fälla igen. Det är lättast att skriva från hjärtat men när man gör det är man så sårbar. Det är mycket lättare att skriva tankar och känslor, än sånt som faktiskt betyder nåt för er. Men att riva alla murar och låta hela världen se mitt inre och kunna rota runt där hur som helst? Ångest och såna grejer är inte så himla kul att leka med, så det är nog dags för mig att inse att det som är viktigt och aktuellt för mig just nu inte nödvändigtvis behöver delas med hela världen. Innan jag skjuter mig själv i foten igen. Och igen.

Update igen lite senare när jag samlat tankarna. Ikväll är det fika och planering med ett par glada tjejor som står på schemat, så jag kan tänka mig att det blir nåt efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar