torsdag 4 oktober 2012

Ways to improve the health

Har hört att immunförsvaret till stor del har sin boning i magen och tarmarna? Kanske därför jag är sjuk 24/7, eftersom jag har min mage och allt? Hur eller som, dykt lite djupare i hälsokosten senaste tiden. Håller på att experimentera fram en egen hälsodryck, än så länge känns det lite för mkt att kalla den drickbar, men den har iaf en bas av vatten och psylliumfrön och jag funderar på vad man kan tillsätta mer som är nyttigt men kanske ger en LITE mer attraktiv smak? Har ni druckit psylliumvatten nån gång btw? Var är spysmileyn när man behöver den? Som klumpig gele. Öh. Inte så nice. Nä, men kanske försöka göra nån nice smoothie? Med kanel och kakao? Lite bär? Hm. Mm, är en bit kvar men hoppas verkligen det blir ett najs resultat som jag framförallt mår bra av! Uppdaterar er vidare om hur det går med den här drycken såsmåningom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar