lördag 13 oktober 2012

Getting old

Kan antagligen ha att göra med hur jag mår men absolut ingen lust att festa idag, nöjde mig helt med att se lite serier och klipp på katter hos juliainnan jag kände att kroppen tog ut sin rätt på mig. Är hemma innan tio. En lördag. Hahaha. Har iaf haft väldigt fin kväll, lite nojig efter hur knäppt jag betedde mig idag, men uh. Gjort är gjort. Bör lägga det bakom mig. Chilla osv. Nackdelarna med att vara självkritisk. Nu: zappa igenom alla tvkanaler, byta om till flercebyxorna (bästa. Plagget. Ever.) och utöva some muffintop maintenance och somna i soffan. Bör knte ta allt för lång tid. Haha. Godnatt sunshines.

Ps. Är såld på glasögon. Önskar jag passade bättre i såna och lånar folks närhelst jag kommer åt. Haha. Enjoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar