fredag 5 oktober 2012

Måste bli roligare, mer provocerande, mer skrattretande, extra allt

Ska jag berätta en pinsam hemlis så får jag lite ångest när statistiken dalar. Även om det bara är några få. Inser att min blogg varit stölöört tråkig ett tag, nice att några av er är kvar ändå! Läskiga är ändå att jag ofta har fler läsare när jag inte bloggar? En bra bloggare är en inaktiv bloggare? Haha. Nä. Men vill väl medt säga hej. Jag är plötsligt överaktiv. Försökt sova ett tag men HELT omöjligt. Bra när man ska upp 5 am och göra ett tappert försök att pallra sig till skolan! Och jag känner mig inte ens liteslumrig?! Omg. Det har hänt nåt med energiflödet i min kropp. Säkert powerdrinken jag gjorde och min hemgjorda rolfingmassage. Hahaha eller? Vore coolt om det funkade även om det vore snudd på magi om man blir överenergiskt pigg av en dricka med typ 0 kcal? Kanske satt fart på mitt inre så hjärnan inte kan slappna av? Ska nog boka tid hos min familjs mediala vän för lite rådgivning. Både med mat, motion och medecin. Och framtiden. Helt sjukt hur duktig hon är. Har jag sagt att hon hittat våra katter flera gånger? Hon, som aldrig träffat dem, beskrev platserna hon såg dem på, och när vi kände igen platserna hon pratade om och gick dit, vad tror ni vi hittade om inte gosiga katter med hemlängtan? :) så jag tror nog lite på henne ändå, även om det betraktas som lite bluff och hippietrams ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar