tisdag 23 oktober 2012

To do

Imorgon ska jag pallra mig förbi apoteket efter skolan, sen leta efter ett nice halsband som passar min lilla prinsessa. Vill inte släppa ut henne i samhället utan halsband med mitt nummer i. Hade ett lackat ljusrosa med strass på, skitnice. Tråkigt nog har det försvunnit med tiden, så får köpa ett nytt och hoppas det andra dyker upp såsmåningom. Prinsessan har varit på mig hela tiden sen jag kom hem. Kände mig som en småbarnsmor när jag sprang omkring i lägenheten och röjde med katten i famnen haha. Men hon blir sur när jag sätter ner henne och så fort jag sätter mig ner kryper hon upp i knäet. Gosan. Har verkligen saknat att ha djur omkring mig, jag som ALLTID haft huset fullt liksom. Nu ska vi alldeles strax krypa ner i sängen. Sov gott, läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar