måndag 8 oktober 2012

Awi

Ikväll har mamma varit här. Helt fantastiskt. Vi har fixat lite med mina garderober, och så har hon hållit mig sällskap framför det okända. Jag är ju så otroligt mörkrädd och tycker mig ana andar, närvaro och fenomen... Men ändå fascineras jag lite av det, liksom.

Annars då? Mår otroligt dåligt. Har sjukt dålig balans, känner mig febrig och ont i huvudet som heter duga. Känner mig nästan bakfull? Kan somnanär som, var som. Nästan. Gillar att widerstedt kommit ut som projekt nu. Anat det länge och tycker hon är sjukt cool. Kan identifiera mig lite i henne, bland annat det här med att anta en ståndpunkt man inte har, för att se reaktionerna. Skulle aldrig dra det lika långt som hon, men absolut tycker jag att hon asball. Och det har ju varit rätt uppenbart från början att hon haft "dold agenda", syns speciellt i intervjuer efter debatter hon deltagit i. Lite sådär smygleende och ett speciellt uttryck i ögonen... Men på ett sätt tycker jag att det är lite tråkigt, att hon dödat karaktären nu. Gillade att kolla in på hennes blogg då och då när jag hade tråkigt. Nu... Är det slut på det, antar jag. Wellwell. Klockan är redan alldeles för mycket. Godnatt på er. Imorrn väntar en ny dag som jag hoppas jag får njuta av UTANFÖR min lägenhet... Suck. Blir bitter av detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar