tisdag 9 oktober 2012

När en smoothie gör dig proppmätt

Kvällsmat: två jordgubbssmoothie med olika bas. Var egentligen mätt efter första men funderade på att äta lite chips så gjorde en till för att inte vara sugen längre. Så nu ligger jag i soffan med första matkoman på LÄNGE och ser på svenska hollywoodfruar. Känner mig trött så hoppas kunna sova ordentligt inatt och INTE vakna vit tvåtiden haha. Har känt mig bevakad i lägenheten ett tag, idag såg jag en skata på fönsterbläcket som blev förskräckt och flög iväg när den såg att jag kollade på den. Skulle kunna skriva en bok om människan som förvandlas till skata för att spionera och oj vad jag tappar tråden nu. Men om vi säger såhär. Jordgubbar och stavmixer borde finnas i varje hem. Slut på meddelande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar