lördag 6 oktober 2012

Late noght update

Shit. Trött som tusan. Ändå så uppe i varv att jag inte kan sova. Tog en sväng till lite vänner nu på kvällen, innan ramaskriet kommer: jag har inte träffat dem på LÄNGE, vissa MÅNADER, och jag drack bara vatten. True story. Ser inte riktigt vitsen med att hälla i alkohol i en sjuk kropp som detoxas, sen känner jag dem ju så väl att jag inte behöver dricka för att ha kul ;) hatar när man festar med folk som är så oändligt tråkiga att enda sättet attgenomlida festen så länge att man kan gå är att supa tills man åtminstone inte stör sig på dem. Man vill ju dricka tills dom blir roliga men tyvärr, ibland händer inde det och då får man ju nöja sig med second best. Mm, gillar umgås med folk jag kan vara mig själv med. Men kanske bra att de drack så de stod ut med mig, haha. Well hoppas ni tar väl hand om er finisar och nu kommer fröken präktig här men DRICK VATTEN. IT IS GOOD FOR YOU. over and out.

Ps. Bjussar på snyggbilden. Gör gratis håruppsättningar inför balen ;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar