onsdag 19 december 2012

Visste ni?

Tappat massa runt midjan. Känt att jag typ känns mindre och mer som vanligt på sistone, så passade på att ta mina mått när jag tänkte buda hem en sjukt fin klänning. 7 cm minus. Bara genom att dra ner på godis. Jag ser inte SÅ mkt skillnad, men det viktiga är ju att det känns. Det känns bra att jag äntligen slutat lägga på mig, iaf tagit en paus (10 kg en vinter, stå still över sommaren, 5 kg nästa vinter, still över sommaren, 5 kg nästa vinter.). Skulle ju väga hundra pannor innan jag fyller 25 om jag fortsatte så, typ. Det är ju inte så hälsosamt. Ska träna på att göra och äta sallader, hatar sallad egentligen men sallad på typ majs och tomater känns ju lite weird. Köpte hem gurka och sallad (köpte alltså vatten typ, jag vet) och hiddade gurkan typ halvdålig i kylen idag. Törs knappt titta på salladen. Tips på bra och goda grönsaker? VILL ju äta mer råkost eller ba mer från frukt/grönt öht men har SÅ dålig fantasi. Slutar med att jag köper äpple, kiwi och körsbärstomater typ. Varje gång. Lol @ me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar