onsdag 19 december 2012

Upp och ner

Hela lägenheten upp och ner. Massa grejer ska ner i förrådet. Måste göra plats för min nya soffa, bla. Förhoppningsvis får jag hem en på fredag! I övrigt, köpte en rosa ljung-häst igår. Rätt fin. Bara tänka ut var den ska bo. Lol. Behöver bo större. Fast vad ska jag med en större lgh till när jag bor själv liksom. Äger fyra snygga krukor nu. Shit vad tråkigt egentligen, när "åka och handla/shoppa/whatevs" innebär att åka och köpa krukor gardiner och lampetter, istället för typ. Kläder och smink. Köpte iofs en klänning igår. En stört fantastisk. Sitter så ofantligt bra, jag får till och med typ former i den? MAGISK. Och vad den kostade? Sånt avslöjar man inte, men den var billig. Antagligen VARIT dyr med tanke på lvalitet och passform. Ett fynd! Kommer följa med på mååånga utgångar, den här klänningen. Skulle fota den nu om jag orkade men ne. Funderar lite på hur jag ska matcha den ba, känns lite naket med axelbandslöst på vintern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar