tisdag 4 december 2012

Honey, I'm home!

Nopoo, igen, fullt ut. Honung, olja, mjölk och gelatin. Idag gjorde jag min första rena honungstvätt i håret, återstår att se hur det blir! Vet ju inte om det funkat förrän håret torkat. Känns risigt i topparna, fast det har jag ju sagt varje gång jag tvättat håret på sistone så haha. Det blir nog bra. Nu ska jag lägga in massa kläder i garderoben, SÅ TRÅKIGT. Hatar att organisera kläder, skulle helst ha en stylist som fyllde min garderob med nice kläder så jag slapp bry mig och en maid som tvättar och lägger in i garderoben... Får jobba hårt eller gifta mig rikt så jag kan det i framtiden!

Kollar btw på "kan du slå en pensionär" och blir rätt pepp på att skaffa gymkort. Nu är det ju för kallt för att springa ute liksom, och känner hur kroppen längtar efter att röra sig! Bor ju bara 5-10 min ifrån gymmet såatte... Hoppas jag kan få med mig någon kompis dit, lättare att få saker gjorda om man bestämmer med andra liksom. Sist jag försökte jobbade alla kväll eller ville gå till fel gym. Kamske skulle önska mig ett löpband i julklapp? Problem solved liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar