fredag 14 december 2012

Kul

Alltså, alla får ju läsa min blogg. Såklart. Den drivs ju av awesome människa nr 1 liksom, klart man vill läsa. Men jag känner lite, ex som följer bloggen slaviskt, trots att de har nya sedan länge? Varför? Gör jag slut känner jag liksom tack o hej, och skaffar jag en ny partner är det ju den jag bryr mig om, inte ex. Vad enkelt det vore om alla vore lika känslomässigt handikappade som jag. Trycka på stopp och radera och tadaa, done. Ni som läser detta och känner er träffade får mer än gärna kommentera och berätta varför. För jag undrar verkligen.

(och jag kan inte fråga pga de nekar men vet ändå grejer som jag BARA skriver på bloggen och det känns lite patetiskt om de inte läser själva utan bara vet allt pga nån säger det till dem. Om ni förstår hur jag menar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar