måndag 20 augusti 2012

ÖPPET BREV TILL KLT

Hej. Jag kommer bli en av era trognaste kunder denna höst då jag pendlar mellan åtvidaberg och västervik. Jag skulle uppskatta något enormt ifall ni kunde senarelägga avgången 15.35 en timme. Jag går många dagar i veckan till fyra eller senare, och måste då vänta i närmare två timmar på nästa tåg. När jag väl kommer hem har jag två timmar på mig att sköta mitt hushåll, utfodra mig själv och duscha, innan jag måste gå och lägga mig för att hinna med tåget som går följande morgon, strax efter sex. Jag (och säkert många med mig) skulle verkligen uppskatta en något senare avgång, för att hinna leva lite också. Jag vet att ni vill ha nöjda kunder och resenärer, så jag hoppas ni fixar lite mer resenärsvänliga avgångar nästa gång ni lägger om tidtabellen. Utöver det, sköter ni ert jobb skitbra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar