måndag 6 augusti 2012

Bloggens makt

Ibland fattar jag inte hur stor och maktfull bliggen är, fastän den är så liten. Folk googlar mig (hejhej!) för att hitta hållhakar på mig. Coolt? Nja, men det är så det funkar. Skolan ville ju inte ge mig inackorderingstillägg tex för de "hade hört" att jag flyttat till västervik. Hur? Via bloggen, mest troligt.

Nu vill jag göra ett litet klargörande här. Jag är en människa med postironisk humor. Allt jag klagar på är i te rent klag, men självklart kan det tolkas så i text. Har inte tänkt på det förut men ska försöka bättra mig. Det kan ses som väldigt provocerande, hur eller som. Något som däremot provocerar MIG är när folk läser min blogg för att sedan använda delar av den i hot. Sure, idag har jag lärt mig att vissa delar alltid bör lämnas utanför, men bloggen handlar ju om min upplevda värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar