onsdag 8 augusti 2012

Börja på ett manus för det låter som en fars

Livscoachen nr ett peppar vidare. Igår stod jag i ösregn och lagade staket (hästar är fina djur), första dagen på ca 10 dagar jag inte hade knas-ont. Hämtade även hem sängen och fyllde i ansökan för dagliga resor till skolan, påmindes om urtråkiga grejer samt fick en chock, har riskettan IMORRN. Öh. Detta sabbade ju mina planer lite. Menmen, ta skeden i vacker hand och lös situationen. Det är MYCKET nu och jag som blivit riktigt känslig för stress?! Uh. Behöver köpa mig en almanack och få benkoll på tillvaron. Var btw precis uppe i lägenheten, målaren är i full gång och snart är min hall klar! : D

Detta kan vara virrigaste inlägget utan röd tråd men eh. Det är lite så jag är nu. Tankspridd, virrig, utan röd tråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar