fredag 3 augusti 2012

Fett avis

Har ju inget att göra nu förutom typ läsa bloggar, eftersom jag är beordrad sängvila. Läser hästbloggar, ser bilder och är SÅ AVIS på alla som får rida, har snygga ponnyer osv. Själv har jag iofs också en riktig pärla till ponny hemma i hagen som fått vila sådär 2 veckor ungefär då jag först var riktigt influensaaktigt sjuk en vecka, sen åkte till gbg 4dagar och blev riktigt sjuk igen. Nu ska jag vila mig frisk i 1-3 veckor och han MÅSTE ridas igång. Han ska jobba rätt hårt hela hösten och kan liksom inte komma från betet direkt till ett ställe han ska prestera på. Så nu letar jag ngn som kan rida igång honom åt mig, problemet är väl att han bor 2mil ifrån stan och ingen pallar åka/har plats närmare. Har en tjej i västervik som vill hjälpa till men känns ju lite hattigt för hästen att flytta till västervik 2v, byta ryttare HELT, sen flytta hem igen till ytterligare ryttarbyte? Får klura på detta någon dag, för igång, det ska han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar