lördag 25 augusti 2012

Min plan för nästa år

Hoppas ni inte är alltför slitna efter igår? Själv somnade jag sjukt tidigt så jag känner mig pigg idag iaf;) satt och kollade på film nu på förmiddagen och började tänka på att de flesta vet inte säkert vad de vill göra efter studenten. Inte jag heller, om jag ska vara ärlig. Jag vet att om jag klarar det här året vill jag ha fler utmaningar. Jag blir aldrig mätt. Har ett par idéer om vad jag ska ta mig för, så ska söka som en galning och plugga hårt för att hålla dörrar öppna. Är skönt att känna att jag är helt rätt i livet nu, och se min utbildning nu som ledtrådar... Ekonomi- och företagarkurser, matte D och cambridgecertifikat. Idag googlar jag och tänker! Och äter avocado, redan pillat i mig två st idag, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar