söndag 23 september 2012

Zzz

Haha. Vaknade runt lunch, trött, huvudvärk, allmänt seg och ont i hela kroppen. Såg fram emot en slapp hemmadag, istället åkte arbetskläderna på och jag fick jobba av lite stallhyra. Ut i skogen och sätta upp hage... Wellwell. Trefyra timmar senare var vi klara, och heelt slut. Körde hem och nu ligger jag här, helt utslagen och fattar inte hur jag ska hitta ork till att göra alla läxor jag har... På ett sätt är det väl "bra" att jag måste till linköping och laga min tand imorrn, betyder sovmorgon/pluggtid på morgonen!! Fick som tur var En akuttid, annars hade jag fått vänta över en vecka och det känns ju lite sådär när man har ont. Så var tvungen. Men missar hela dagen utom en del av filosofin :/ dumt att jag har alla vårdkontakter i lkpg och skolan i vvik. Menmen, så är det. Nu ska jag somna framför beck, blir nig inget svårt direkt. Sjukt trött som sagt. Men glad! Hällde i lite rosa i håret, känns rätt fint! Nattiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar