tisdag 25 september 2012

Diss

Företag som INTE skriver ut priser på hemsidan. Liksom, här sitter jag med ett par höfter och rygg jag inte bör belasta närmaste veckan och tänker SIMNING måste ju vara the thing för mig då? Så jag googlar åtvidabergs simhall. Ok, hittar öppettider men jag vill ju veta priserna?! Visst, jag är snål men jag har typ 3000 att leva på inkl mat varje månad och då har man inte råd att lägga pengar på skit heller. Och hur jobbigt är det inte att gå hela vägen dit för att frågaom priser och väl där bestämma sig för om det är värt eller inte? Inte direkt så att det är svårt för företaget att skriva ut prislista när dom ändå skrivit öppettider? Åh. Irritationen. Nä. Detblir en facebookefterlysnimg på detta. My ass att jag går dit och frågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar