söndag 9 september 2012

Planer

pratat med mamma senaste dagarna lite och format planer för efter-studenten. jag tänker inte gå arbetslös. Jag tänker inte heller låta bli att leva ut drömmar, så någon gång mellan juli och oktober lämnar jag sveriges trygghet och ger mig ut i världen. Har alltid gillat usa liksom. Mamma var så söt, hon typ "det är klart jag inte blir sur på dig om du vill leva ditt liv, men jag kommer ju sakna dig enormt. Får jag komma och hälsa på dig, om du inte skäms för mycket över mig?" MEN FINA MAMMA VARFÖR SKULLE JAG SKÄMMAS ÖVER DIG. Åååh. Är redan helt lyrisk över nästa år, har intervju för detta den 28. ASCOOLT. Är så sjukt pepp alltså och hoppas allt klaffar och funkar. Haha det bara kryllar av planer. men så är ju jag lite, sikta högt och nå högre. Haha. överambitiös deluxe.

OM allt går som jag tänkt kommer jag efter mitt första år stanna fyra år till. Pluggiplugg. Men det slutbeslutet tar jag 12-18-20 månader fram i tiden. LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET och googlar redan och förbereder mig inför intervjun. haha., Man ska vara ambitiös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar