fredag 21 september 2012

Kvällstankar

Imorrn åker mamma, jag, mammas kompis och två äldsta barn på en.. Heldagsutflykt, minst sagt. Kul ska det blioch jag TROR jag kanske kan få köra lite! Fast hahaha nooooo glömt skylten i mormors bil... Aja.

Med uf då... Jag och hon jag skulle jobba med har splittrat oss. Båda är starka och drivna och ganska låsta vid sin egen vision. Tror det här blir bäst ändå, även fast jag helst haft ett uf med typ 3 pers i företaget. Men ta skeden i vacker hand, har en killeridé och nästa vecka är det möten!

Sen låg jag och funderade på min drömkille. Undra om man nånsin får träffa den man drömt om sen man var liten, eller om man ändrar det man gillar efter de personer man träffar. Rörigt? Nja, men jag har ju alltid haft en thing för långa killar (och klackskor, kanske samband här? ;) ) brunt hår, fit,... Om man ska vara ytlig. Nä men längden har verkligen varit big issue för mig, mina favoritskor har 15 cm klack, närmar mig 190 i dem liksom. Känns konstigt (hjärnspöke, ja) att krama folk som är kortare. Typ en festkväll då jag blev ledsen skulle en kompis trösta mig, båda tyckte det var awkward att jag var 5-10 cm längre...

Men en röd tråd i detta då. Drömkillen. Kan fan inte vara sunt att ha en så romantiserad bild som jag har. End of discussion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar