onsdag 19 september 2012

Divafasoner

Gick just förbi bruden som förstörde väldigt mycket för mig för några veckor sen. Känner, pga vad som hänt, ett starkt ogillande gentemot denna personen, eller främst hennes handlingar. Krävdes sjukt mycket av mig att inte ge henne fingret eller bara gå fram till henne och fråga vad fan hennes problem var, med det hetsiga temperament jag får när jag blir kränkt liksom, men vet ni? Jag lät bli. Jag sträckte på mig och gjorde nåt av det divigaste (och kanske töntigaste) jag gjort i mitt liv. Jag sträckte på mig och tänkte HAHAHAHA JAG ÄR IAF SNYGGARE ÄN DU PÅ ALLA SÄTT. Hon glodde i äkta åtvidabergaranda. Förvånad? Nä. Men jag kan fan inte ta mer skit för hennes skull. Vem fan lägger till nån på fb för att man hört att denne är missnöjd med jobbet man gjort för att sedan kontakta sin arbetsgivare och få ARBETSGIVAREN att läxa upp kunden för att kunden kräver tjänsten väl utförd? Tbh, jag har jobbat lite inom farmartjänst. Utför bla trädgårdstjänster. Blir mitt uppdrag "rensa rabatterna och klipp gräset" kan jag ju inte rycka brännässlor och lämna maskrosorna och skita i att klippa gräset och sen skälla ut kunden för att JAG inte gjort MITT jobb, haha?! Då får man ju ALDRIG nåt nytt jobb :) Jaja. Jag kan väl bara hoppas att hon är hatbesatt och läser min blogg och skäms ögonen ur sig. Behave, young lady.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar