måndag 24 september 2012

Iuuh

Väntar hos tandläkaren, 15 min kvar. Lite orolig eftersom bedövning sällan tar på mig fullt ut. Och orolig för att jag får svårt att sndas när jag är väldigt stressad... Kan hända mycket knäppt idag alltså!

Sitter och planerar för vad jag ska äta sen efter... Inget tuggande är det ju som gäller. Funderar på att gå emot mina principer och köpa en naturdiet. Snabbt, flytande och stört mättande. Får nog bli så. Menmen. Senare problem. Nu ska jag bara hålla mig lugn ett tag till.

Bästa med att gå till privattandläkare är ändå, dels deras kompetens och att allt är så fint och fräsch här! Känns mer som att sitta och vänta i en salong än att vara hos tandläkare. Skönt! Här har jag gått sen jag var fyra ungefär, femton år alltså. Skulle inte vilja gå till någon annan tandläkare! Är väldigt nöjd med dem som sagt, Elisabet Henefalk heter hon och dom håller til på läroverksgatan i linköping. Alla som är lite missnöjda med sin nuvarande tandläkare eller rädda för att gå till tandläkaren borde gå hit! Superduktiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar