tisdag 1 maj 2012

valborg

Lite min grej det här med att komma hem sent känner jag... igår chillade jag på polisstationen på morgonen, sen hade jag inget att göra så jag packade ihop lite grejer inför kvällen och åkte ut till Falerum där Agnes och Julia stod i högsta hugg med grepar och kvastar. Tog en liten sväng i skogen på varsin häst och avslutade med en stund på banan. Red en jättestor och lång häst, ganska långt ifrån vad jag är van vid... men det gick bra, han var mysig men lite tungriden.

Några timmar senare var vi tillbaka i åtvidaberg och satt utanför jios lägenhet med fint sällskap, gott att dricka och mat på grillen. MMMh. Det var en så stört bra kväll. Såg flera band som vänner spelar i, träffade massa fina människor och ja. Hade det så stört bra. Nåt min genusmedvetna sida hade att säga om valborgseventet var väl bara... var fan var brudarna? Enda bruden på scen var en tjej som skulle fota åt bandet liksom. Nästa år kör vi girl power. Jag och agnes i en smäktande duett. Hahahah nej, vem försöker jag lura, ingen skulle palla lyssna på smäktande tjejballader. Killar, ni var grymma. Igår var allt bara så jävla bra. Do it all again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar