söndag 13 maj 2012

Kära veolia

Här kommer lite tips på hur ni kan göra resan lite behagligare på kustpilen västervik linköping.

- skaffa dugligt betalningssystem, jag gillar inte att vingla fram genom hela tåget för att få betala för min resa.

- bjussa era resenärer på fritt wi-fi ombord. No comments needed

- fixa den jävla toan som stått och spolat vatten i 40 min nu, eller sätt upp en skylt med "förbjudet att bajsa"

- försök fixa vissa tågvärdars attityd, jag glömde mitt leg hemma och det förstörde min helg lite, jag behöver inte dessutom få sura blickar och buttert mottagande från tågvärden.

- sälj lite mat som mättar, jag har inte ätit ordentligt sedan fredags morse av olika anledningar och nu är jag förvisad till ett sketet dubbelknäcke för 15 spänn? Tack. Blodsockret är nånstans på minusnivå och humöret också. Men det gör ju inget, är hemma om en fucking timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar