söndag 20 maj 2012

Den här helgen drar jag till mig drama.

Igår blev en av mina vänner misshandlad av en stor grupp människor (?) just utanför mcDonalds. Satan vad chockad och upprörd jag blev. Jag och en till försökte få dem att sluta, ganska ironiskt då varken jag eller han har så skräckinjagande kroppshydda. Som tur var kom ett par andra killar och hjälpte oss att få dem att sluta. Så jävla sjukt. Trodde inte sånthär hände på riktigt typ. Ninjasparkar mot huvudet? Are you for real?! Tack vare tumultet blev alla kvar i linköping, eftersom det hämde när vi skulle gå till kvällens sista buss hem. Stackars Kim, inte så jättenice avslut på födelsedagen direkt. Bråk är verkligen partypooper. Och jag med mina jävla tårar som rinner över så jävla lätt.

För att slippa sova på golvet hos kim fick jag tag i en annan kompis att sova hos. Skitbra. Var jätteskönt att komma ifrån allt som hänt lite. Sov så jävla bra den natten, fram till två på eftermiddagen typ... Haha. Då var det frukost pch sen iväg till bussen. Hann vara hemma en dryg halvtimme innan jag blev upphämtad för lite grillkväll. Tror ni inte att jag lyckades hitta lite drama där också? Gud. Trött på sånt nu. Pallar inte. Min hals är heeelt paj nu också så ja. Kanske blir det lugnt ett tag framöver nu. Vore najs att dra ihop några stycken och ha esc-mys. Lagom lugnt för en sjukling med trasig hals. Nu blir det sova för min del, känns som att jag är hemma stört tidigt för att vara jag, men det är mest ba skönt. Man blir trött av att vara arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar