fredag 4 maj 2012

Nu får Emily tänka

Helt skev dag. Har mått illa i princip hela dagen, och varit jättetrött. Vaknade med superont i halsen, sådär framåt fyratiden. Hörde att det var fest i gamleby imorrn, men åh. kanske hoppar över den. Måste vara frisk nästa helg, för då ska jag antagligen till Dalarna. Blir ganska depp när jag inte kastar mig ut med huvudet före i alla jobb jag kan få, ikväll och imorgon kväll skulle jag egentligen gjort en musikvideo, men tackade nej till det igår. Det kändes inte riktigt JAG, men ändå kan jag inte låta bli att grubbla lite. Har jag råd att vara kräsen i början av min karriär? Har jag råd att säga "nej, det är lite under min värdighet"? Jag behöver ju trots allt meriter i massor, åh. Behöver hitta nån mentor i det här yrket känner jag. Som vet hur man gör. Hur man är smart i sina val av jobb. orkar inteeeee. Måste härda ut ett år till. Sen ska jag satsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar