lördag 28 april 2012

Västervik - staden du aldrig kommer ifrån

Jaha. Här sitter jag och ser dum ut, för jag glömde att lördag är enda dagen kustpilen inte går 19.22 härifrån. Varför är det så? Seriöst?! Hur tänkte man där? "åh, lördagar vill ju folk säkert jättegärna vara kvar i västervik och rulla tummarna. Vi tar bort sista avgången!!" SÅ NU, IGEN, MISSAR JAG HAMPUS SPELA. Its a CURSE. Lyckas alltid missa vacancy labours spelningar. Antingen pga jobb 9.00 i västervik eller som nu, för att tågen inte går. ÅHHHHHHH. Dör. Typ. Känner ju knappt några här heller som jag kan hänga med istället. Hade en klasskompis inloggad på fb som jag frågade lite. "ne sitter här i en liten ort i skogen och lirar". Ba ok. Är det så kul man har här. Fine then. Då ska jag sitta här och spela starwars på xboxet med min kusin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar