onsdag 18 april 2012

Bra och dåligt, stark och svag.

Tar tillbaka det jag skrev sist. Känner mig som en sjusärdeles hycklare. Är minst lika destruktiv själv, har jag märkt på sistone. Men jag jobbar på't.

Annars då? Har en säljare som utelämnade info i annonsen, nu har jag betalat flera tusen för en vara som är obrukbar. Ber säljaren stå för extrakostnaderna, denne blåvägrar. Stackars den som har med mig att göra, säger jag bara. Jag vet vad jag har rätt till.

Nåt kul i allt dåliga. När jag var på inspelning i februari pratade jag en del med produktionsassistenten som berättade om reklamfilmen dom spelat in i veckan, alla smågrejer hon fikc göra för att få det att se snyggt ut och det nog blev riktigt fett ändå när de var klara. Det skulle vara filmat så det såg ut som att en tjej gick på lina i högklackat, i ett cirkustält. Igår när jag såg top model allstars såg jag äntligen reklamfilmen och den var ju nice! Idag fick jag mail från produktionsledaren också, filmen vi medverkade i är hittills perfekt i hans ögon, och det är ju askul att höra. Ser verkligen fram emot att se den när den blir klar!

Nu är det jag som ska försöka reda ut den miljard tankar och "tänk om" som finns i mitt huvud. Kombinerar det med plugg, mat och sen en sväng till stallet. Blir kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar