tisdag 24 april 2012

en till mellanmjölksdag

Idag var en rätt pissig dag. Jag mådde inget bra men gick till skolan en lektion ändå. Kom till insikt i ett par frågor idag. Det var skönt. Det har hänt rätt mycket på rätt kort tid. Tur att det finns kloka människor omkring mig som vet vad jag behöver. Som Jenny tillexempel. "jag ska rida ut och vill ha sällskap, hänger du med?" Precis vad jag behövde idag. Min fina underbara ponny och så Jenny. I typ två timmar. Inte helt fel.

Sen har jag börjat känna mig stark i kroppen igen. Det är skönt. Gav mig ut och intervallsprang en omväg till maxi idag för att köpa frukost till imorrn. Godishyllorna lockade ingenting alls. Sjukt skönt att kunna titta på allt godis och känna nej, jag är inte sugen. Verkar som att sockerberoendet är på väg bort! Har läst ut Gynnings bok Ego Woman idag. Identifierar mig lite med henne. Så nu ska jag ta tag i att ringa upp familjens mediala vän och börja få rätsida på det andliga. Hon brukar säga kloka grejer också om mina relationer som hon inte vet nåt alls om, så det kommer nog bli bra. Sist sa hon att jag hade två pojkvänner men att det var bra för mig, så jag skulle fortsätta. Hon hade typ rätt, hade två vänner då som jag var sjukt tight med som råkade vara killar. Haha eller hade och hade. Har fortfarande. Suger bara att dom bor 6 mil bort och jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar