lördag 21 april 2012

Heldag i stallet, trodde jag skulle komma hem runt halv fem men kvart i sju raglade jag in genom dörren. Så stört trött! Idag blev det två svängar ute, först med tjejerna som hjälpte till på barnridningen, med en lektionshäst som var bra mycket flashigare än jag trodde innan, sen en sväng till på min pärla med jenny. Hon övertalade mig att hoppa ett dike. Det var galet. Det var hemskt. Min ponny kollade efter krokodiler i diket men hoppade snällt sen och var så nöjd med sig själv. Han trivdes verkligen på fältet, aldrig galopperat på så stort fält förut och han blev typ inte ens andfådd? Bra det kanske. Nu ska jag fortsätta äta. Måste ta tag i det här, kan inte äta för att distrahera mig så länge till, kommer bli så tjock och mysig lagom till sommarsäsongen. Det är ju inte allt för kul. Well well. Ha en fin lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar