onsdag 25 april 2012

folk tror

Ibland tror folk att jag bloggar om dem. Så är det inte. Jag bloggar om mig. Ibland får folk mig att tänka i vissa banor. Då bloggar jag ibland om dessa banor. Jag slutade pika på min blogg samma år som jag skaffade min första. Det känns ganska old. Så nej. Ni som hör av er på facebook och ber mig redigera inlägg, nej. It. Won't. Happen. För jag bloggar inte om er. Jag bloggar om mina reaktioner på beteendemönster och sociala konstruktioner. Jag skriver inte "Lisa är en hemsk människa för hon gillar inte min hårfärg så hon måste ha lite sand i fittan" Jag är jätteförvånad över att människor tar åt sig så hårt av vad jag skriver. Men jag antar att det bara betyder att ni bryr er om vad jag tycker om er, och det är ju kind of sweet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar