fredag 20 april 2012

blöööö

ingen har missat att det är blött och äckligt ute? bra. Inte jag heller. Duh. På måndag ska jag till tre i linköping och fixa en grej. innan dess ska jag kräva en person på dryga femhundralappen. Under kommande veckan har jag en grej att göra, som jag ska lämna in på valborg... skönt om grejer kan lösa slig lite nu!

Känner att allt är kryptiskt och konstigt. Men ja. Så är det just nu. Var en rätt fittig vän för ett par dagar sen. "hej jag träffar ditt ex, det är chill va?" Det mesta känns rätt uppfuckat just nu. Hoppas saker och ting reder ut sig själva, för jag har faktiskt alldeles för mkt på min "to do-list" för att hinna med att reda ut nåt. dööööööööööö


veolia har blivit rånat också och tar inte kontanter längre. Merjobb för min del. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar