söndag 27 november 2011

WHAT A DAY

Det blåste så mycket att träden föll.
Strandsatt i ingenstans ägnade jag mig åt min hemliga passion i livet. Att sjunga. Tyckte det lät asballt när jag sjöng då men nu när jag lyssnar på det jag sjöng så hör jag ju att det låter ju inte ballt nånstans... Haha. Funderade på att bjussa på en sångvideo men näe. så kul ska vi inte ha.

Igår fick jag veta massa goa fördomar folk haft om mig i femton år. "Jag trodde du va jättekonstig för alla sa att du va det men det är du ju inte alls!!!" Mycket ska man höra innan öronen trillar av men att få veta att det man själv ALLTID tyckt om sig själv tyckte alla andra också? Självförtroendehöjare!!! ELLER?! Whatevs. That was old me. Och vem va inte konstig när man va yngre liksom.

Fast lägg till konstig också då, på vad strangers tycker om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar