tisdag 1 november 2011

Linköpingsvisit

Imorgon bär det av till Linköping, tänderna ska bli kollade och förhoppningsvis ska jag boka tid för att få av den hemska tandställningen innan jul. Problemet då: Linköping är en skitläskig stad för mig. Jag vet inte vad det är men nåt hos mig drar till sig slemmiga personer och invandrare. Oftast slemmiga invandrare. Vill här poängtera att jag är den minst rasistiska person man kan hitta, men efter diverse påstridiga män som bönat och bett om att få gifta sig med mig etc när vi träffat varandra i 5 minuter och inte fattat vad nej betyder har jag blivit lite mer på min vakt. Så sjukt obehagligt!

SÅ: imorrn springer jag runt mellan mina älskade second hand-butiker, kanske tar ett varv hos en frisör och passar tiden hos tandläkaren. Orkar någon med min omständlighet med gamla fina kläder är den mer än välkommen att hänga på! Om den skyddar mig mot efterhängsna och obehagliga människor alltså.

1 kommentar:

  1. Tror Lifegoeson är i staden, du får bli vän med henne och stalka upp. Hennes pojkvän kanske är biff och kan skydda dig!!

    SvaraRadera