lördag 5 november 2011

home again

Igår fyllde julia år. Jag kramade på henn massor men i övrigt var igår inte speciellt bra för mitt ego. Är väl annars bara bra för mig att fatta att jag inte alltid är center of attention! Lärde känna ett par människor mer som jag i princip aldrig pratat med förut så det var kul! Spelade tennis nån timme också, haha fattar inte hur vi hamnade där men vi hade kul iaf......... tills vi inte hade det. Gick hem själv och för första gången ever var jag rädd för lilla sovstaden. Kändes som om jag skulle bli påhoppad närsomhelst och överfallen hah... paranoja eller vad.

idag har jag iaf sovit länge, fixat lite i mitt rum hos mamma, klappat min myskatt som äntligen hittat hem igen och snott med mig en spännande tidning från mormor. Hittade också en inlämingsuppgift från när jag gick i åttan, och den va så bra så jag ska visa lite av den här imorrn tror jag :D KÄRLEKSHÄFTE, hette den. Är stolt över mig och hur förnuftig jag var som nybliven femtonåring. Är fortfarande helt säker på vad jag vill jobba som en tid i mitt liv iaf och det känns bra! haha vad jag virrar omkring, lite sömn på det här så hörs vi imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar