onsdag 9 november 2011

how would you like it if i told you the truth

Seriöst. Vad är det här för jävla vecka egentligen. Har mått så sjukt dåligt varje dag. Är trött så jag, efter tio timmars sömn på natten, somnade till på mattelektionen. Aldrig hänt förr. Och hur vanligt är det att man faktiskt lyckas SOMNA. Sjukt. Fortsatte dagen och orkade inte bry mig om nått kände jag, så jag började säga vad jag tänkte och det hade ju varit kul ifall nån annan hakade på det liksom. Jag menar, är det inte en rätt intressant filosofisk eller vadsomhelst fråga, undra hur många meter blyerts man gjort av med under sina skolår? Två stift i veckan typ, blir en dm per vecka. Typ minst 3 m per år. Och hur långt blir det om man skulle dra ett rakt streck av all blyerts man gjort av med? Alltså om man rätade ut alla bokstäver man någonsin skrivit och gjorde en tråd av dem. Skulle det räcka runt jorden? Flera varv? Till månen?

Ni kan ju kanske förstå hur jobbigt det var att koncentrera sig på inköp, beställningar och avtal med alla de här tankarna snurrandes i huvudet. Det var liksom ingen ide att försöka, men imorgon tar vi nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar