fredag 4 november 2011

and im off

jag är klar i så god tid att jag börjar fundera på vad det är jag glömt! Har asliten väska mot vad jag brukar ha, så alltså... hahah jag vet inte. har iaf cash till biljetten och det är det viktigaste. Har tom leg med mig idag!

Chester fick gå ett dressyrpass och han var asfin. Sen var det löshoppning på teoriveckan och han fick va med och visa hur man gör. Klockren och fick massa beröm för teknik och framben, jag sa 120 men inte högre och mycket riktigt tyckte han att 120 var lite otäckt högt första gången (det var ju ändå ett tag sedan han hoppade så högt sist) men andra försöket gick det kanonbra och tredje gången med! Sen sänkte vi ner till 70-80 typ igen så fick han leka igenom några gånger. Idag har han alltså både fått jobba igenom kroppen under ryttare och hoppa igenom ryggen själv. Superbra och nu ska jag åka innan jag sitter här och bloggar bort all tid jag hade för 5 minuter sen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar