fredag 4 november 2011

så sliten

är 100% sliten, överallt. Känner mig som en urvriden disktrasa typ, och jag har verkligen fullt upp idag... Tänkte hinna klippa ponnyn ocså, han är isbjörn nu och kan inte jobba utan att bli jättesvettig... inte ok. Han blir svettig under täcket också och så kan vi ju inte ha det.

Framåt kvällen tar jag tåget och träffar lite vänner igen i think, bff fyller år och det blev lite kort varsel att jag skulle träffa henne så har inte kommit på nån present eller nåt än... illa! Men jag kommer nog på nåt, annars firar jag henne by myself nästa helg istället :) men gud, fattar inte hur jag ska orka. En gammal vän frågade om jag inte ville hänga på till linköping ikväll men hahahah noo nej nicht jag orkar inte. börjar bli gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar