måndag 9 juli 2012

Jehovas vittnen

Jag kan inte förstå vad folk råkar ut för för sorts fanatiska vittnen? De jag träffat är makalöst snälla och trevliga och lätta att prata med. Var just en äldre dam ute hos mig som jag brevväxlat med senaste året och presenterade artiklar i deras tidsskrifter. Sedan pratade vi en stund om livet i allmänhet och hon hade en bekant som skulle flytta ifrån sin etta och skulle därför kolla upp det och sen höra av sig till mig om den. Som sagt, baserat på de vittnen jag träffat har Jehovas vittnen oförtjänt dåligt rykte. Men vem vet, jag kanske bara har tur?

Trffade henne endast iförd bikini... Yeah. Kände lite att jag kanske borde skyla mig lite mer när jag talar med starkt troende äldre damer. Eller? Å andra sidan kommer hon på oannonserade besök. Så då kanske hon kan atå ut med att unga tjejer är klädda i bikini varma sommardagar... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar