torsdag 12 juli 2012

Halla bloggen

Idag har jag jobbat. Det var jobbigt. Hejdå.

Nä men har ju en skena jag ska ha på nätterna för att hålla tänderna på plats och glömmer jag den nån vecka eller två känns det som att spänna tandställning när jag använder den igen. Detta = jag kan inte tugga. Och det är sjukt svårt att bli mätt och ha stadigt blodsocker på drycker... Så efter ca 1,5 h var vi klara på det stället och jag Var så jävla utmattad och hungrig. Så råkade mamma och arbetsledaren skämta om en grej som jag tog åt mig för mkt av i mitt utmattade tillstånd. Det var lite onödigt men anyhow. Känns som att jag blivit smalare under dagen, rätt konstigt hur träningsvärk alltid får mig att inbilla mig att kroppen krympt? Tycker tom att kläderna sitter bättre, haha?

Mer då? Börjat föra matdagbok igen, brhöver få koll på vad jag äter och när, så är ju det till rätt stor hjälp i utredningen av mina magproblem sen så. Bara bra! :) hoppas ni haft en bra dag, nu ska iaf jag sova... Riktigt trött! Godnatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar