tisdag 20 mars 2012

Workout bitches

Har märkt att jag är väldigt stressad för tillfället. Allt bara hänger över mig, som det lätt gör när man varit sjuk länge. som alltid när jag hamnar i en svacka gör jag ett av två alternativ. Antingen äter jag jättemycket godis, eller så tränar jag som en tok. tillsammans gör dom att jag håller vikten ganska bra. Nu i och med att jag varit sjuk har jag inte kunnat träna alls på tre veckor ungefär. har ätit drygt 1 kg godis i veckan (skojar inte, tror det är mer) och jag vill inte ens tänka på hur min kropp ser ut inuti, så från och med nu har jag bokat in mig själv på sockeravgiftning. Så fort jag är sugen på godis - ät en frukt. Utom på lördagar. Lördagar är godisdag. men utöver det är det frukt som gäller för min del. Och för att bli av med stressen nu när jag inte får frossa i godis längre ska jag ta en promenad, pw eller jogga lite. Har grymt usel kondition såhär efter vintern. med tanke på jobbet jag hoppas få i sommar så är det dags nu. måste sköta om kroppen lite. Är ni lika sockerberoende som jag?

Åh, ser redan fram emot fruktsalladen jag ska skapa åt mig imorgon. mmm nya sortens pluggmat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar