torsdag 29 mars 2012

Castings

Eftermiddagen har gått åt till att hitta dialog till audition, spelat in och klippt ihop det. Nu är klippen (som för övrigt lär vara typ, de sämsta de någonsin fått) skickade till castingbolaget och nu är det bara den där härliga väntan kvar. Förhoppningsvis får jag svar, om så bara ett "nej tack".

Idag fick min pownihårse springa utan mig på ryggen. Han har blivit riktigt fin, men syns att han kämpar med att bära sig och hitta balansen i den lugna galoppen. Långt bättre än för ett år sen dock, så det är lovande. Jättelydig att longera nu, och kan till och med ha ro att skritta på volten. Tokbra. Dte var en ponny med väl genomjobbade ryggmuskler jag ställde in i stallet idag :)

Mer då? Sökte till en reklamfilm som det vore nice att få, 15 lax i lön för ett fåtal inspelningsdagar liksom. typ 100 på att jag inte får det, men drömma kan man ju :) Ser fram emot hösten, och ÄNNU MER mot hösten efter det då jag börjar plugga till skådespelare på riktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar