fredag 22 mars 2013

wöö

Haft en skitdag rent utsagt. vaknade på morgonen, var utmattad. Gick upp och gjorde frukost +gjorde mig i ordning, bazaaaaaaam - utmattad. Pulsade i knädjup snö till tåget, som var inställt, fick vänta vid järnvägsbommarna ochMISSADE bussen. ja. gick hem. var kall och utmattad. mailade och ringde min syv typ 5 ggr pga hade jättevälbehövlig tid inbokad med henne idag MEN tror nijag får några svar? Börjar dra på mig feber. tröttyrar. får skjuts av mamma till affären för att handla lite tunga grejer, typ kattsand och mjölk. Kommer hem. Löjligt utmattad. ser fram emot min tid på vårdcentralen nästa vecka och tänker snart, snart. snart får jag lite hjälp med detta, äntligen. Tänker att en powernap vore bra. Somnar. I tre timmar. vaknar halv nio, badar, ångrar mig, fortsätter bada, är för utmattad för att bada. Alltså jag ORKAR inte. bästa med min powernap var att min katt sov hos mig. Världens finaste katt. Ska försöka dramed mig henne till sängen nu och få henne att sova hos mig. Hoppas att jag är LITE mindre genomtrött imorgon. hade ändå sovit helt ok natten till igår. usch. Aja. har två varma mysiga mackor i magen nu, så nu hoppas jag få sova gott och vakna pigg och glad. åtminstone normal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar